بهترین مارک اسپرسو ساز
نوشته شده توسط : درسا حسینی

امروزه یکی از وسایلی که در بین بسیاری از مردمان محبوب شده است ، می شود به دستگاه های اسپرسو ساز اشاره کرد. در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین مارک های ارسپرسو ساز در بازار بپردازیم و آن ها را بررسی بکنیم. در بازار امروزه مدل های متفاوت و مختلفی وجود دارد که به تولید دستگاه های اسپرسو ساز می پردازند اگر در بین این همه مدل سردرگم شده اید و نمی دانید برای خرید کدام مدل باید اقدام بکنید همراه من باشید تا به بررسی بهترین مدل ها و مارک های اسپرسو ساز بپردازیم و آن ها را بررسی بکنیم. از بهترین مارک های دستگاه اسپرسو در بازار می شود به دستگاه هایی همچون نوا ، اسپرسو ساز دلونگی ، دلمونتی و... نیز اشاره کرد که بسیار پرطرفدار و معروف می باشند. همچنین برخی از دستگاه های قهوه ساز موجود در بازار دارای ویژگی های بسیار متفاوتی نیز می باشند و برخی از آن ها دارای نازل بخار و قابلیت ساخت کاپوچینو را نیز دارا می باشند. در ادامه بیش تر به بررسی بهترین مارک های اسپرسو ساز می پردازیم.

بررسی بهترین مارک اسپرسو ساز

۱. اسپرسوساز دلونگی مدل EC685

اسپرسوساز دلونگی (Delonghi) مدل EC685 در سه رنگ قرمز، سفید و مشکی و با بدنه استیل ضد زنگ تولید شده و با فشار بخار ۱۵ بار، از پرفروش‌ترین اسپرسوسازهای بازار است.

این دستگاه دارای نازل بخار است و با استفاده از آن می‌توانید شیر داغ یا فوم شیر برای کاپوچینو استفاده کنید. در ضمن می‌توانید فاصله لیوان و نازل را تنظیم کنید. از نوشیدنی‌های قابل تهیه در این دستگاه می‌توان به اسپرسو، کاپوچینو، شیر گرم و آب جوش اشاره کرد.

این مدل از بهترین اسپرسو ساز به قابلیت تنظیم دمای قهوه (سرد، ولرم و داغ) و قابلیت غلظت قهوه مجهز است و دارای قطع‌کن خودکارست. از دیگر ویژگی‌های این اسپرسو ساز دلونگی ارزان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ابعاد ۳۶۵x ۱۵۵x ۳۱۰ میلی‌متر و وزن ۴ کیلوگرم
قابلیت تنظیم میزان بخار به‌صورت دستی
حجم مخزن آب ۱,۲ لیتری و حجم مخزن قهوه ۳۰ گرمی
توان ۱۳۵۰ وات
دو عدد نازل قهوه
یکی از نکات ضعف این دستگاه نداشتن قابلیت آسیاب قهوه است که با توجه به قیمتش تقریبا قابل چشم پوشی است.

 

2) اسپرسوساز دلونگی Delonghi ELETTA ECAM44.660B

اگر به دنبال اسپرسوسازی حرفه‌ای با امکانات پیشرفته و بادوام برای کافه و منزل خود هستید این مدل که به نام ELETA شناخته می‌شود بهترین گزینه است. زیرا با امکاناتی پیشرفته امکان تهیه نوشیدنی‌های‌ متنوع را به شما می‌دهد و در آن آب جوش، شیر گرم،کاپوچینو، اسپرسو، کافه لاته، لانگو، ماکیاتو با درجات مختلف غلظت قابل تهیه است.

قابلیت شخصی‌سازی مقادیر شیر و قهوه علاوه بر تنظیمات پیش فرض دستگاه و تولید کف شیر با مخزن شیر و مکانیسم بخاردهی نوشیدنی‌های ترکیبی که با قهوه و شیر سرو می‌شوند، همه مصرف‌کنندگان را راضی نگه می‌دارد. نازل دوتایی و امکان تنظیم فاصله‌ی فنجان و نازل برای فنجان‌های کوچک تا لیوانی به ارتفاع 14.2 سانتی‌متر قابل استفاده است. شاید قابلیت مهم و مفید این مدل سیستم گرمایشی دو بخشی مجزا برای تهیه آب جوش و دیگری برای گرم‌کردن شیر باشد که باعث افزایش سرعت فرآیند آماده‌سازی نوشیدنی می‌شود. ضمن آن که آب جوش برای تهیه انواع چای و دمنوش، تنوع نوشیدنی‌ها را افزایش می‌دهد.

3. اسپرسوساز نسپرسو مدل Creatista Plus

اسپرسوساز کپسولی کریتیستا پلاس نه‌تنها طراحی زیبایی دارد، بلکه از پیشرفته‌ترین سیستم‌ها و تنظیمات برای تهیه قهوه استفاده می‌کند و به همین خاطر در فهرست بهترین اسپرسو ساز خانگی جای گرفته است.

این دستگاه مناسب تهیه انواع نوشیدنی مانند کافه لاته، کاپوچینو، ماکیاتو، ریسترتو، لانگو، فلت وایت، شیر با بافت‌های مختلف و آب جوش است.

این دستگاه همراه یک پارچ استیل برای تهیه شیر گرم عرضه می‌شود که حجمی معادل ۴۸۰ میلی‌لیتر دارد. این محصول ۹ گزینه برای آماده‌سازی شیر دارد که شامل ۴ گزینه برای انتخاب بافت شیر با طعم‌های مختلف و ۵ گزینه برای دمای شیر می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این اسپرسوساز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت تهیه ۸ بافت قهوه
خاموش شدن خودکار بعد از ۹ دقیقه
ظرفیت ۸ تا ۱۲ کپسول
وزن ۶,۲ کیلوگرم و ظرفیت مخزن ۱,۵ لیتر
مجهز به سیستم کاپوچینو ساز، فیلتر آب، نشانگر سطح آب، سینی چکه‌گیر و قابلیت تولید کف شیر
توان مصرفی ۱۳۰۰ تا ۱۶۰۰ وات
دارای یک نازل قهوه
اسپرسوساز دلونگی کریتیستا پلاس از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴,۴ ستاره دریافت کرده و در بازار با قیمت ۱۷میلیون و ۹۸۰هزار تومان به فروش می‌رود.

4. اسپرسوساز Espressione Stainless Steel Machine Espresso and Coffee Maker

قهوه‌ساز و اسپرسوساز استیل ضدزنگ Espressione با طراحی کشور سوئیس از عملکرد و کیفیت بالایی برخوردار است و با آن می‌توانید اسپرسو، قهوه فیلتر شده و لاته موردعلاقه خود را با بهترین کیفیت تهیه کنید. این دستگاه دارای مخزن آب شفاف 1.5 لیتری، یک دستگیره تنظیم، چهار دکمه و 2 لامپ LED آبی‌رنگ است و قابلیت برنامه دادن دارد و می‌تواند میزان آب را تشخیص دهد تا در صورت تمام شدن آب، خاموش شود.

قهوه‌ساز Espressione Stainless Steel با فشار بخار 19 بار و سیستم گرم‌کننده ترموبلاک قهوه قوی، غلیظ و خوشایندی تولید می‌کند و هر بار 10 فنجان قهوه به شما تحویل می‌دهد که به لطف سینی گرم‌کننده، تا زمان مصرف گرم باقی می‌مانند. فشار بخار در این دستگاه بالاتر از حد معمول قهوه‌سازهای هم‌رده است که تاثیر مستقیمی بر کیفیت و غلظت اسپرسو دارد.

این دستگاه ظاهر و عملکرد یک قهوه‌ساز حرفه‌ای و همه‌کاره را دارد. نازل بخار قدرتمند آن، کف شیر خوشمزه‌ای برای کافه لاته و کاپوچینو تولید می‌کند و امکان جوش کردن آب برای چای و دمنوش را دارد و مخزن قهوه برای سرو کردن به راحتی جدا می‌شود.





:: برچسب‌ها: بهترین مارک اسپرسو ساز ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: